12/03/2008

Wawautas (6) - Het spetterende openingsfeest -

Terwijl ik mijn tanden in een pannenkoek zette, eentje waarvan ik de hele dag al over droomde en die ik in gedachte al honderden malen naar binnen had gewerkt, keek ik apetrots en met veel voldoening om me heen naar de realisaties. Een onbeschrijfelijk gevoel van blijdschap overviel mij. De rillingen liepen me zelfs over de rug als ik naar de blijde gezichten keek van de samendrommende groepjes mensen en de rondrennende en lachende pagadders met snotneuzen. Al de zorgen en muizenissen van de voorbije maanden, weken en dagen vloeiden langzaam uit mijn hoofd. Het heeft wat voeten in de aarde gehad. De oprichting en renovatie scheen een taak te zijn die zich voortdurend vermenigvuldigde in nieuwe, kleinere taken. Wanneer alles onder controle leek te zijn sloeg onverwacht Murphy toe met zijn wet. Zeker qua loodgieterij problemen hebben we ons deel gehad. Tot enkele minuten voor de ceremoniele opening werkten we ons uit de naad om her en der de finishing touch aan te brengen.
Het fantastische resultaat, al zeg ik hetzelf, mag gezien worden. Al bij al betekent het einde van de werken nog maar de start van het werkelijke project.
Deze realisatie werd mede mogelijk gemaakt door de plaatselijke inzet van vele personen. Bij deze gracias amigo's. Ook wil ik iedereen nogmaals bedanken voor de financiële steun en het vertrouwen in het project. Per slot van rekening was het zonder jullie inbreng niet mogelijk geweest. Hoe dan ook wil ik niet doorzeuren over geld doch hoop ik in de nabije en verdere toekomst nog beroep op jullie te kunnen doen voor de verdere ontplooiing van het project "Wawautas". Stap voor stap zullen we het project verder uibouwen tot een integraal centrum. Plannen en ideeën in overvloed. Zoals steeds was het begin moeilijk, zeker in een ontwikkelingsland als Bolivia, maar desalniettemin succesvol. Ik ben dan ook zeer hoopvol wat de toekomst van het project betreft.
Sorry voor het uitblijven van de foto's maar ik beloof dat ze binnen de 7 dagen te bewonderen zijn.

Veel liefs en dankbaarheid,

Federico


PS Een speciale vermelding van dank gaat uit naar Annelies en Caroline voor hun ongelooflijke en niet aflatende inzet.

5 opmerkingen:

Unknown zei

Frederico, proficiat met jullie resultaat, veel succes met jullie verdere werking en geniet ervan, X

P.S.: wel benieuwd naar foto's van het resultaat, ik hou de blog in 't oog. Maar geen stress... als het er niet binnen de 7 dagen opstaat, no problemo! ;-)

Anoniem zei

Dag Fré,
Hehe, lang geleden, hopelijk gaat alles daar goed met jou, we staan alleszins klaar om je met open armen in de voetbalploeg te ontvangen... Mss kunnen we naar de toekomst toe eens denken aan een nieuwe spaghetti-avond of dergelijke om voor een deel aan wauwatas mee te werken??? Geniet nog van je welverdiende creaties en tot gauw,
de ex-voorzitter J.

Anoniem zei

Mooi werk daar !

En wij die dachten dat Fré een onhandige Harry was !

Unknown zei

Heey Fre!

Ben weer eens op je site beland :) Je hebt een hoop bereikt!
Hoe is het er verder mee? En hoe is het in Bolivia? Woon je in La Paz en waar ergens?
Hoop er ook binnen een aantal jaar weer te komen. (dit jaar gaat zo ie zo niet lukken :()
Succes nog met al je activiteiten!

groetjes Hester

zwemmend lid n° 1 zei

Dat er voederoem weer foto's zijn.
Neen, niet klikken bij foto's, maar wel bij °°foto's°° !!

Frederico, wij tellen af; jij ook ?